Veřejná zakázka: RUK – ÚDAUK – Archivní informační systém

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 1857
Systémové číslo: P18V00001012
Spisová značka: UKRUK/16297/2018-1
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2018-007484
Datum zahájení: 13.12.2018
Žádost o účast podat do: 28.11.2018 10:00
Předběžnou nabídku podat do: 10.01.2019 10:00
Nabídku podat do: 26.03.2019 12:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: RUK – ÚDAUK – Archivní informační systém
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je vytvoření nástroje pro potřeby Archivu Univerzity Karlovy s názvem "Archivní informační systém" (dále jen "AIS") jeho implementace a podpora následného provozu, a to dle požadavků uvedených v zadávacích podmínkách této veřejné zakázky. Součástí předmětu plnění této veřejné zakázky je i další rozvoj AIS dle potřeb zadavatele v rozsahu a způsobem stanovených v zadávací podmínkách této veřejné zakázky.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: jednací řízení s uveřejněním zahájené oznámením
  • Režim veřejné zakázky: nadlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 11 000 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Univerzita Karlova, Rektorát
  • IČO: 00216208
  • Poštovní adresa:
    Ovocný trh 560/5
    116 36 Praha 1
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 630019

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cuni.cz)

Kontakt

Mgr. Jiří Brož
zakazky@becker-poliakoff.cz

Položky předmětu (CPV)

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Zadávací dokumentace Dokument PDF 1_UDAUK_VZ_AIS_ZD.pdf 1,04 MiB
Příloha č. 1 zadávací dokumentace Vzor Smlouvy o dílo a poskytování služeb Dokument MS Word 2_UDAUK_VZ_AIS_Priloha_ZD_1_Smlouva.docx 135,67 KiB
Příloha č. 3 smlouvy o dílo a o poskytování služeb Popis výchozího a cílového stavu Dokument PDF 3_UDAUK_VZ_AIS_Priloha_Smlouvy_3.pdf 382,02 KiB
Příloha č. 4 smlouvy o dílo a o poskytování služeb Technické a funkční požadavky Dokument PDF 4_UDAUK_VZ_AIS_Priloha_Smlouvy_4.pdf 1,10 MiB
Příloha č. 5 smlouvy o dílo a o poskytování služeb Plán implementace Dokument PDF 5_UDAUK_VZ_AIS_Priloha_Smlouvy_5.pdf 613,49 KiB
Příloha č. 2 zadávací dokumentace Vzory čestných prohlášení k prokázání kvalifikace Dokument MS Word 6_UDAUK_VZ_AIS_Priloha_ZD_2.docx 54,84 KiB
Příloha č. 3 zadávací dokumentace Vzor žádost o vysvětlení zadávací dokumentace Dokument MS Word 7_UDAUK_VZ_AIS_Priloha_ZD_3.docx 174,98 KiB

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky