Public contract: ÚJOP - Nákup kancelářských potřeb 2019/2020

Information on public contract

Subject items

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Příloha č.1-Vzor čestného prohlášení Příloha č.1-Vzor čestného prohlášení Dokument MS Word Příloha č.1_Čestné prohlášení.doc 75.50 KiB
Příloha č.2-předpokládaný objem Příloha č.2-předpokládaný objem Dokument MS Excel Příloha č.2_Seznam kancelářských potřeb-předpoklad na 1 rok.xlsx 61.93 KiB
Příloha č.3_Návrh smlouvy Příloha č.3_Návrh smlouvy Dokument MS Word Příloha č.3_Rámcová smlouva_kancelářské potřeby.doc 128.50 KiB
Příloha č.4_Cenová nabídka Příloha č.4_Cenová nabídka Dokument MS Excel Příloha č.4_Cenová nabídka.xlsx 57.55 KiB
Příloha č.5 Krycí list Příloha č.5 Krycí list Dokument MS Word Příloha č.5_Krycí list.docx 16.29 KiB
Výzva k podání nabídky Výzva k podání nabídky Dokument PDF Výzva.pdf 274.03 KiB

Procurement documents - invitation

Date Message type Sender Subject r.
04.06.2019 14:57 invitation Radka Hrušková Invitation    

Explanation, completion, changes of procurement documents

Other messages for the contract

Evaluation of the tenders

The method of evaluation of tenders

  • tender economic advantage
  • tender variants are not accepted

Evaluation criteria


Order Name Unit Orientation Weighting Min/Max Action
1. Cena less is better - cost criterion 100 % not set criteria detail
Total 100 %

Public documents

 

Overview of public documents

Title Description File name Size
Rozhodnutí o výběru dodavatele Rozhodnutí o výběru dodavatele Dokument PDF ROZHODNUTÍ_NÁKUP KANCELÁŘSKÝCH POTŘEB.pdf 27.98 KiB

Forms

Form title Type State Published in E-ZAK Published in VVZ
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 published 11.06.2019 ---

URL addresses

Contract performance