Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je závazek dodavatele dodat kompaktní regály vč. příslušenství a plnění veřejné zakázky zahrnuje, zejména:
• dopravu předmětu plnění do místa plnění,
• instalaci kolejnic a regálů a jejich uvedení do provozu,
• odborné zaškolení zadavatelem určených osob v oblasti obsluhy předmětu plnění před předáním předmětu plnění, vč. prokázání funkčnosti dodaného předmětu plnění v rozsahu dle přílohy č. 1 a přílohy č. 2 smlouvy,
• opravy případných poškození budovy a jejího zařízení vzniklých při realizaci předmětu plnění (např. oprava otlučených rohů, poškrábaných stěn, poškozené podlahové krytiny, instalované vzduchotechniky apod.),
• úklid místa plnění po dokončení realizace předmětu plnění.
Dodavatel musí po dobu záruční doby 72 měsíců poskytovat:
• technickou podporu dle plánu údržby min. 1x ročně,
• výjezdový servis v případě nefunkčního předmětu plnění do místa plnění.
Detailní vymezení předmětu plnění veřejné zakázky je rovněž vymezeno v návrhu smlouvy, který tvoří přílohu č. 3 zadávací dokumentace.
Zakázka je realizována v rámci projektu spolufinancovaného z Operačního programu výzkum, vývoj a vzdělávání při realizaci projektu: „Modernizace a rozšíření prostorového zázemí výuky v Areálu Jinonice,“ EFRR, registrační číslo CZ.02.2.67/0.0/0.0/16_016/0002336.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cuni.cz)