Public contract: Část 3 (Hlavní technologie)

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded
Contract was awarded.
DBID: 4894
System number: P21V00000461
File number: UKLFP/291123/2021
Under the Act: no. 134/2016 Coll.
This is the lot of a public contract: U2 - DM - Dodávka gastro vybavení
Date of commence: 24.06.2021
Tender submit to: 04.08.2021 09:00

Title, type and description of public contract

  • Title: Část 3 (Hlavní technologie)
  • Type of public contract: Supplies

Brief subject description:
Hlavní technologie

Procedure type, estimated value

  • Procedure type: open procedure
  • Public contract regime: above-the-threshold
  • Estimated value: 11 114 250 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Univerzita Karlova, Lékařská fakulta v Plzni
  • CRN: 00216208
  • Postal address:
    alej Svobody 1655/76
    32300 Plzeň
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 635824

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cuni.cz)

Contact

Subject items

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Zadávací dokumentace (ZD) Zadávací dokumentace (ZD) Dokument PDF Zadavaci_dokumentace_(ZD)_2021 _06_28.pdf 555.69 KiB
Příloha č. 1 ZD Příloha č. 1 ZD - technická specifikace Dokument PDF Priloha_1_ZD Technicky popis.pdf 648.83 KiB
Příloha č. 2 ZD Příloha č. 2 ZD - položkový rozpočet Dokument MS Excel Priloha_2_ZD Polozkovy rozpocet.xlsx 119.52 KiB
Příloha č. 3 ZD Příloha č. 3 ZD - smlouva o dílo Dokument MS Word Priloha_3 ZD SoD Gastro 2021_06_28.docx 67.24 KiB
Příloha č. 4 ZD Příloha č. 4 ZD - krycí list nabídky Dokument MS Word Priloha_4_ZD_kryci_list_2021_0 6_28.docx 63.47 KiB
Příloha č. 5 ZD Příloha č. 5 ZD - čestné prohlášení Dokument MS Word Priloha_5_ZD_CP_2021_06_28.doc x 43.30 KiB
Příloha č. 6 ZD Příloha č. 6 ZD - čestné prohlášení dle čl. 20 ZD Dokument MS Word Priloha_6_ZD_cestne_prohlaseni _2021_06_28.docx 59.68 KiB
Příloha č. 7 Příloha č. 7 ZD - výkres s předpokládaným rozmístěním předmětu plnění Archiv ZIP Příloha 7 ZD.zip 4.41 MiB
Příloha č. 8 ZD Příloha č. 8 ZD - digitální verze výkresové dokumentace Archiv ZIP Priloha_8_ZD.zip 4.75 MiB
Also check the procurement documents on the lots list.

Explanation, completion, changes of procurement documents

Other messages for the contract

Evaluation of the tenders

The method of evaluation of tenders

  • tender economic advantage
  • tender variants are not accepted

Evaluation criteria


Order Name Unit Orientation Weighting Min/Max Action
1. Tender price without VAT less is better - cost criterion 100 % not set criteria detail
Total 100 %

Public documents

 

Overview of public documents

Title Description File name Size
Written report of the contracting authority
Písemná zpráva zadavatele část 3 Písemná zpráva zadavatele část 3 Dokument PDF Písemná zpráva zadavatele GASTRO část 3.pdf 776.23 KiB

Forms

URL addresses

Contract performance

List of tenderers

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Tender price
in CZK without VAT
Tender price
in CZK with VAT
Excluded
DSD PROFI s.r.o. 49196448 Czech Republic n/a n/a No
GASTRO Klimatech s.r.o. 25228803 Czech Republic n/a n/a No
HOSPIMED, spol. s r.o. 00676853 Czech Republic n/a n/a No

Selected contractor


Date of contract conclusion: 08.12.2021

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Contractual price
in CZK without VAT
Contractual price
in CZK with VAT
HOSPIMED, spol. s r.o. 00676853 Czech Republic 9 625 500,00 11 646 855,00

Value finally paid

State: Contract performance in progress
No records to display.