Public contract: U2 vybavení – Kancelářský a výukový nábytek

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded
Contract was awarded.
DBID: 4905
System number: P21V00000470
File number: UKLFP/293617/2021
Date of commence: 25.06.2021

Title, type and description of public contract

  • Title: U2 vybavení – Kancelářský a výukový nábytek
  • Type of public contract: Supplies
  • Contract is divided into lots (as standalone procurement procedures)

Brief subject description:
Předmětem plnění veřejné zakázky je výroba, dodávka a instalace kancelářského nábytku, nábytku do učeben a dalších místností nově budovaného objektu zadavatele UniMeC II.
Požadovaný předmět plnění je specifikován přílohou č. 2 (Položkový rozpočet), přílohou č. 1 (Technická specifikace).

Veřejná zakázka je rozdělena na části ve smyslu ust. § 101 odst. 1 ZZVZ

Procedure type, estimated value

  • Procedure type: mostly open procedure
  • Public contract regime: above-the-threshold
  • Estimated value: 65 893 800 Kč without VAT

Place of performance

  • by lots

Contracting authority

  • Official name: Univerzita Karlova, Lékařská fakulta v Plzni
  • CRN: 00216208
  • Postal address:
    alej Svobody 1655/76
    32300 Plzeň
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 635824

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cuni.cz)

Contact

Lots of public contract

Subject items

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Zadávací dokumentace Dokument PDF Zadávací dokumentace.pdf 605.67 KiB
Příloha č. 1 ZD Technická specifikace - část 1
Jedná se o vícenásobný archiv; pro jeho úspěšné otevření je potřeba stažení všech součástí a jejich rozbalení.
Archiv ZIP Příloha č. 1 ZD_technická specifikace.zip 20.06 MiB
Příloha č. 1 ZD Technická specifikace - část 2
Jedná se o vícenásobný archiv; pro jeho úspěšné otevření je potřeba stažení všech součástí a jejich rozbalení.
Archiv ZIP Příloha č. 1 ZD_technická specifikace.z01 40.00 MiB
Příloha č. 2 ZD Položkový rozpočet Dokument MS Excel Příloha č. 2 ZD_položkový rozpočet.xlsx 82.85 KiB
Příloha č. 3 ZD Smlouva o dílo Dokument MS Word Příloha č. 3 ZD_SoD 30_6_2021.docx 71.50 KiB
Příloha č. 4 ZD Krycí list Dokument MS Word Příloha č. 4 ZD_krycí list.docx 63.56 KiB
Příloha č. 5 ZD Čestné prohlášení k základní a profesní způsobilosti Dokument MS Word Příloha č. 5 ZD_ČP.docx 43.11 KiB
Příloha č. 6 ZD Čestné prohlášení Dokument MS Word Příloha č. 6 ZD_ČP.docx 59.86 KiB
Also check the procurement documents on the individual lots you are interested in participating in.

Explanation, completion, changes of procurement documents

Date Message type Sender Subject r.
17.08.2021 17:09 explanation, completion, changes of procurement documents Vladimír Kolář Vysvětlení zadávací dokumentace k části 3    
13.08.2021 13:25 explanation, completion, changes of procurement documents Vladimír Kolář Vysvětlení zadávací dokumentace č. 4 doplnění    
06.08.2021 15:51 explanation, completion, changes of procurement documents Vladimír Kolář Vysvětlení zadávací dokumentace pro část 2 (4)    
04.08.2021 20:57 explanation, completion, changes of procurement documents Vladimír Kolář Vysvětlení zadávací dokumentace k části 4 (4)    
04.08.2021 20:56 explanation, completion, changes of procurement documents Vladimír Kolář Vysvětlení zadávací dokumentace pro část 3 (4)    
04.08.2021 20:56 explanation, completion, changes of procurement documents Vladimír Kolář Vysvětlení zadávací dokumentace pro část 2 (3)    
28.07.2021 18:36 explanation, completion, changes of procurement documents Vladimír Kolář Vysvětlení zadávací dokumentace k části 3 - doplnění    
27.07.2021 20:55 explanation, completion, changes of procurement documents Vladimír Kolář Vysvětlení zadávací dokumentace pro část 4 (3)    
27.07.2021 20:54 explanation, completion, changes of procurement documents Vladimír Kolář Vysvětlení zadávací dokumentace pro část 3 (3)    
27.07.2021 20:53 explanation, completion, changes of procurement documents Vladimír Kolář Vysvětlení zadávací dokumentace pro část 2 (2)    
20.07.2021 18:14 explanation, completion, changes of procurement documents Vladimír Kolář Vysvětlení zadávací dokumentace    
20.07.2021 18:14 explanation, completion, changes of procurement documents Vladimír Kolář Vysvětlení zadávací dokumentace    
20.07.2021 18:13 explanation, completion, changes of procurement documents Vladimír Kolář Vysvětlení zadávací dokumentace    
15.07.2021 13:05 explanation, completion, changes of procurement documents Vladimír Kolář Vysvětlení zadávací dokumentace 4_1    
15.07.2021 13:05 explanation, completion, changes of procurement documents Vladimír Kolář Vysvětlení zadávací dokumentace 3_1    
15.07.2021 13:04 explanation, completion, changes of procurement documents Vladimír Kolář Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1_1    
15.07.2021 12:05 explanation, completion, changes of procurement documents Vladimír Kolář Doplnění zadávací dokumentace č. 2    
30.06.2021 21:17 explanation, completion, changes of procurement documents Vladimír Kolář Doplnění zadávací dokumentace    
Also check the explanations on the individual lots you are interested in participating in.

Forms

URL addresses

URL title URL address
URL of the public contract in E-ZAK https://zakazky.cuni.cz/vz00004905