Public contract: LFP - U2 - DM – Dodávka gastro vybavení, část 5 - opakovaná

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded
Contract was awarded.
DBID: 5239
System number: P21V00000784
File number: UKLFP/456244/2021
Date of commence: 27.10.2021
Tender submit to: 09.11.2021 09:00

Title, type and description of public contract

  • Title: LFP - U2 - DM – Dodávka gastro vybavení, část 5 - opakovaná
  • Type of public contract: Supplies

Brief subject description:
Předmětem plnění veřejné zakázky na dodávky je dodávka a instalace vybavení kuchyně a menzy v nově budovaném objektu LF UK v Plzni. Požadovaný předmět plnění je specifikován Přílohou č. 4 - Specifikace předmětu plnění (položkový rozpočet) a předpokládané rozmístění jednotlivých položek předmětu plnění pak Přílohou č. 5 (Výkres s předpokládaným rozmístěním předmětu plnění) a Přílohou č. 6 (digitální verze výkresové dokumentace)

Procedure type, estimated value

  • Procedure: otevřená výzva pro VZMR I., II. a III. kategorie
  • Public contract regime: small-scale public contract
  • Estimated value: 1 155 000 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Univerzita Karlova, Lékařská fakulta v Plzni
  • CRN: 00216208
  • Postal address:
    alej Svobody 1655/76
    32300 Plzeň
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 635824

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cuni.cz)

Contact

Subject items

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Výzva k podání nabídky včetně zadávací dokumentace Výzva k podání nabídky ze dne 27.10.2021 Dokument PDF Vyzva k podani nabidky.pdf 957.83 KB
Příloha č. 1 ZD Příloha č. 1 ZD - krycí list nabídky Dokument MS Word Priloha_1_ZD_Kryci list.doc 940.50 KB
Příloha č. 2 ZD Příloha č. 2 ZD - čestné prohlášení Dokument MS Word Priloha_2_ZD_CP.docx 863.85 KB
Příloha č. 3 ZD Příloha č. 3 ZD - Smlouva o dílo Dokument MS Word Priloha_3 ZD SoD Gastro.docx 888.19 KB
Příloha č. 4 ZD Příloha č. 4 ZD - specifikace předmětu plnění a položkový rozpočet Dokument MS Excel Priloha_4_ZD_specifikace.xlsx 20.97 KB
Příloha č. 5 ZD Příloha č. 5 ZD - výkres s předpokládaným rozmístěním předmětu plnění vč. napojovacích bodů Archiv ZIP Priloha_5_ZD.zip 1.43 MB
Příloha č. 6 ZD Příloha č. 6 ZD - digitální verze výkresové dokumentace Archiv RAR Priloha_6_ZD.rar 10.68 MB

Procurement documents - invitation

Date Message type Sender Subject r.
27.10.2021 14:41 invitation Ondřej Škrabal Výzva k podání nabídky    

Explanation, completion, changes of procurement documents

No explanation, completion or changes of procurement documents to show. Check also the block Procurement documents.

Evaluation of the tenders

The method of evaluation of tenders

  • tender economic advantage
  • tender variants are not accepted

Evaluation criteria


Order Name Unit Orientation Weighting Min/Max Action
1. Tender price without VAT less is better - cost criterion 100 % not set criteria detail
Total 100 %

Public documents

 
No records to display.

Forms

No records to display.

URL addresses

URL title URL address Action
URL of the public contract in E-ZAK https://zakazky.cuni.cz/vz00005239

Contract performance