Public contract: ÚJOP - Nákup kancelářských potřeb 2022-2026 II.

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded
Contract was awarded.
DBID: 6038
System number: P22V00000445
Contracting authority registration number: 9/2022
File number: UKUJOP/373338/2022
Date of commence: 07.07.2022
Tender submit to: 15.07.2022 08:00

Title, type and description of public contract

  • Title: ÚJOP - Nákup kancelářských potřeb 2022-2026 II.
  • Type of public contract: Supplies

Brief subject description:
Dodávka kancelářských potřeb v letech 2022-2026

Procedure type, estimated value

  • Procedure: otevřená výzva pro VZMR I., II. a III. kategorie
  • Public contract regime: small-scale public contract
  • Estimated value: n/a

Contracting authority

  • Official name: Univerzita Karlova, Ústav jazykové a odborné přípravy
  • CRN: 00216208
  • Postal address:
    Vratislavova 29/10
    128 00  Praha 2
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 631574

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cuni.cz)

Contact

Subject items

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Příloha č. 1_Souhrnné prohlášení dodavatele Příloha č. 1_Souhrnné prohlášení dodavatele Dokument MS Word Příloha č. 1_Souhrnné prohlášení dodavatele_final.docx 36.22 KiB
Příloha č.2_Seznam zboží (specifikace) Příloha č.2_Seznam zboží (specifikace) Dokument MS Excel Příloha č.2_Seznam a specifikace zboží.xlsx 36.35 KiB
Příloha č. 3_Rámcová smlouva_návrh Příloha č. 3_Rámcová smlouva_návrh Dokument MS Word Příloha č.3_Rámcová smlouva_kancelářské potřeby_návrh.doc 119.50 KiB
Příloha č.4_Cenová nabídka(k vyplnění) Příloha č.4_Cenová nabídka(k vyplnění) Dokument MS Excel Příloha č.4_Cenová nabídka.xlsx 39.27 KiB
Příloha č.5_Memorandum Příloha č.5_Memorandum Dokument MS Word Příloha č. 5_Memorandum.docx 23.66 KiB
Výzva k předložení nabídky Výzva k předložení nabídky Dokument PDF Výzva.pdf 3.79 MiB

Procurement documents - invitation

Date Message type Sender Subject r.
07.07.2022 10:31 invitation Radka Hrušková Invitation    

Explanation, completion, changes of procurement documents

No explanation, completion or changes of procurement documents to show. Check also the block Procurement documents.

Other messages for the contract

Public documents

Forms

No records to display.

URL addresses

Contract performance