Public contract: RUK – OVV – Zajištění akcí pro uchazeče o studium na Univerzitě Karlově

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded (archived)
Contract was awarded.
DBID: 6172
System number: P22V00000557
File number: UKRUK/422975/2022
Date of commence: 08.08.2022
Tender submit to: 23.08.2022 10:00

Title, type and description of public contract

  • Title: RUK – OVV – Zajištění akcí pro uchazeče o studium na Univerzitě Karlově
  • Type of public contract: Services

Brief subject description:
Předmětem plnění této veřejné zakázky je zajištění a realizace akcí a veletrhů pro uchazeče o studium na Univerzitě Karlově, podle potřeb zadavatele.
Jedná se o tyto 4 veletrhy a akce s termínem konání:
• veletrh Gaudeamus – Akadémia Bratislava 2022, termín konání: 4.-6. října 2022,
• veletrh Gaudeamus Brno 2022, termín konání: 1.-4. listopadu 2022,
• akce Na Karlovku 2022 – Právnická fakulta, termín konání: 26. listopadu 2022
• veletrhu Gaudeamus Praha 2023, termín konání 24.-26. ledna 2023
Podrobnější specifikace předmětu plnění je uvedena v příloze č. 1a až 1d této výzvy.

Procedure type, estimated value

  • Procedure: otevřená výzva pro VZMR I., II. a III. kategorie
  • Public contract regime: small-scale public contract
  • Estimated value: 1 100 000 Kč without VAT

Place of performance

  • Hlavní město Praha
  • Brno-město

Contracting authority

  • Official name: Univerzita Karlova, Rektorát
  • CRN: 00216208
  • Postal address:
    Ovocný trh 560/5
    116 36 Praha 1
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 630019

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cuni.cz)

Contact

Subject items

Procurement documents

Explanation, completion, changes of procurement documents

Public documents

Forms

URL addresses

Contract performance