Veřejná zakázka: LF HK – Pravidelné prohlídky a servis systému Měření a regulace budovy VaVC UK v letech 2022 - 2026

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 5688
Systémové číslo: P22V00000139
Evidenční číslo zadavatele: LFHK-02-2022
Spisová značka: UKLFHK/139208/2022
Datum zahájení: 30.03.2022
Nabídku podat do: 18.04.2022 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: LF HK – Pravidelné prohlídky a servis systému Měření a regulace budovy VaVC UK v letech 2022 - 2026
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky je poskytování pravidelných prohlídek a odborné údržby, kontrol funkčnosti systému Měření a regulace a provádění autorizovaných aktualizací a úprav systému Měření a regulace budovy Výukového a výzkumného centra Univerzity Karlovy v období od nabití účinnosti servisní smlouvy do 31.12.2026, včetně dodávky a montáže souvisejícího doplňkového nebo podružného materiálu, poskytování technické podpory provozu, záruky za jakost, dopravy a dalších souvisejících plnění a dále podle ostatních podmínek dokumentace výběrového řízení.
Pravidelné servisní práce musí být plně kompatibilní se stávajícím zařízením systému měření a regulace Johnson Controls Metasys řady FAC/FEC a MSEA ADS. V případě montáže nového zařízení měření a regulace, musí toto zařízení být integrováno do současného systému Johnson Controls Metasys řady FAC/FEC a MSEA ADS.
Předmětem veřejné zakázky je i závazek provést opravu zařízení mimo termín pravidelných servisních prací. Pro případ závažné poruchy, havárie či neodkladného zásahu je požadována nepřetržitá pohotovostní servisní služba.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: otevřená výzva pro VZMR I., II. a III. kategorie
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 1 136 190 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Hradec Králové

Zadavatel

  • Úřední název: Univerzita Karlova, Lékařská fakulta v Hradci Králové
  • IČO: 00216208
  • Poštovní adresa:
    Šimkova 870
    500 03  Hradec Králové
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-008938

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cuni.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Výzva k podání nabídek a dokumentace výběrového řízení Výzva k podání nabídek a dokumentace výběrového řízení Dokument PDF 01_VÝZVA_MaR_SIGNED.pdf 2.01 MB
Příloha č. 1 - Předloha krycího listu nabídky Příloha č. 1 - Předloha krycího listu nabídky Dokument MS Word Příloha č. 01_Předloha krycího listu nabídky.docx 23.56 KB
Příloha č. 2 - Předloha souhrnného čestného prohlášení o způsobilosti a kvalifikaci Příloha č. 2 - Předloha souhrnného čestného prohlášení o způsobilosti a kvalifikaci Dokument MS Word Příloha č. 02_Předloha čestného prohlášení o způsobilosti a kvalifikaci.docx 32.81 KB
Příloha č. 3 - Předloha seznamu významných služeb Příloha č. 3 - Předloha seznamu významných služeb Dokument MS Word Příloha č. 03_Předloha seznamu významných služeb.docx 45.35 KB
Příloha č. 4a - Návrh servisní smlouvy Příloha č. 4a - Návrh servisní smlouvy Dokument MS Word Příloha č. 04a_Návrh servisní smlouvy.docx 53.08 KB
Příloha č. 4b - Čestné prohlášení o akceptaci návrhu smlouvy Příloha č. 4b - Čestné prohlášení o akceptaci návrhu smlouvy Dokument MS Word Příloha č. 04b_Čestné prohlášení o akceptaci návrhu smlouvy.docx 25.27 KB
Příloha č. 05_Předloha pro zpracování ceny plnění; Cena plnění Příloha č. 05_Předloha pro zpracování ceny plnění; Cena plnění Dokument MS Excel Příloha č. 05_Předloha pro zpracování ceny plnění; Cena plnění.xlsx 13.49 KB
Příloha č. 6 - Časový harmonogram prohlídek a prací Příloha č. 6 - Časový harmonogram prohlídek a prací Dokument PDF Příloha č. 06_Časový harmonogram prohlídek a prací.pdf 270.41 KB
Příloha č. 7 - Návod na obsluhu a údržbu systému MaR Příloha č. 7 - Návod na obsluhu a údržbu systému MaR Dokument PDF Příloha č. 07_Návod na obsluhu a údržbu systému MaR.pdf 378.79 KB
Příloha č. 8 - Dokumentace skutečného provedení MaR - Výkaz výměr Příloha č. 8 - Dokumentace skutečného provedení MaR - Výkaz výměr Dokument PDF Příloha č. 08_Dokumentace skutečného provedení MaR-Výkaz výměr.pdf 300.06 KB
Příloha č. 9 - Dokumentace skutečného provedení MaR - Technická zpráva Příloha č. 9 - Dokumentace skutečného provedení MaR - Technická zpráva Dokument PDF Příloha č. 09_Dokumentace skutečného provedení MaR-Technická zpráva.pdf 573.08 KB
Příloha č. 10 - Předloha seznamu poddodavatelů Příloha č. 10 - Předloha seznamu poddodavatelů Dokument MS Word Příloha č. 10_Předloha seznamu poddodavatelů.docx 34.47 KB

Zadávací dokumentace - výzva

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
30.03.2022 17:52 výzva Hana Hanzlová Výzva    

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky