Public contract: LFP – NPO – Upgrade vyhodnocovacího systému pro multimodalitní diagnostiku

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded
Contract was awarded.
DBID: 7227
System number: P23V00000501
File number: UKLFP/359186/2023
Under the Act: no. 134/2016 Coll.
Registration number in VVZ: Z2023-027515
Date of commence: 27.06.2023
Tender submit to: 28.07.2023 09:00

Title, type and description of public contract

  • Title: LFP – NPO – Upgrade vyhodnocovacího systému pro multimodalitní diagnostiku
  • Type of public contract: Supplies

Brief subject description:
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka upgradu vyhodnocovacího systému pro multimodalitní diagnostiku v prostředí SyngoVia dle specifikace uvedené v Příloze č. 1 kupní smlouvy pro Kliniku zobrazovacích metod (KZM) Lékařské fakulty UK v Plzni

Procedure type, estimated value

  • Procedure type: open procedure
  • Public contract regime: above-the-threshold
  • Estimated value: 9 000 000 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Univerzita Karlova, Lékařská fakulta v Plzni
  • CRN: 00216208
  • Postal address:
    alej Svobody 1655/76
    32300 Plzeň
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 635824

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cuni.cz)

Contact

Subject items

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Zadávací dokumentace Zadávací dokumentace Dokument PDF Zadávací dokumentace.pdf 608.26 KiB
Příloha č. 1 ZD Příloha č. 1 ZD - krycí list nabídky Dokument MS Word Příloha č. 1 ZD_krycí list nabídky.docx 217.31 KiB
Příloha č. 2 ZD Příloha č. 2 ZD - čestné prohlášení k prokázání základní a profesní způsobilosti Dokument MS Word Příloha č. 2 ZD_čestné prohlášení k základní a profesní způsobilosti.docx 199.83 KiB
Příloha č. 3 ZD Příloha č. 3 ZD - čestné prohlášení ke střetu zájmů a mezinárodním sankcím Dokument MS Word Příloha č. 3 ZD_čestné prohlášení ke střetu zájmů a mezinárodním sankcím.docx 224.07 KiB
Příloha č. 4 ZD Příloha č. 4 ZD - kupní smlouva Dokument MS Word Příloha č. 4 ZD_kupní smlouva.docx 230.26 KiB
Příloha č. 1 Kupní smlouvy Příloha č. 1 Kupní smlouvy - specifikace předmětu plnění Dokument PDF Příloha č. 1 Kupní smlouvy_specifikace předmětu plnění.pdf 229.87 KiB

Explanation, completion, changes of procurement documents

No explanation, completion or changes of procurement documents to show. Check also the block Procurement documents.

Evaluation of the tenders

The method of evaluation of tenders

  • tender economic advantage
  • tender variants are not accepted

Evaluation criteria


Order Name Unit Orientation Weighting Min/Max Action
1. Tender price without VAT less is better - cost criterion 100 % not set criteria detail
Total 100 %

Public documents

 

Overview of public documents

Title Description File name Size
Written report of the contracting authority
Písemná zpráva zadavatele Písemná zpráva zadavatele Dokument PDF Písemná zpráva zadavatele.pdf 382.55 KiB

Forms

No records to display.

URL addresses

URL title URL address
Uveřejnění v registru smluv https://smlouvy.gov.cz/smlouva/25567127
URL of the public contract in E-ZAK https://zakazky.cuni.cz/vz00007227

Contract performance

List of tenderers

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Tender price
in CZK without VAT
Tender price
in CZK with VAT
Excluded
Siemens Healthcare, s.r.o. 04179960 Czech Republic n/a n/a No

Selected contractor


Date of contract conclusion: 24.08.2023

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Contractual price
in CZK without VAT
Contractual price
in CZK with VAT
Siemens Healthcare, s.r.o. 04179960 Czech Republic 8 982 000,00 10 868 220,00

Value finally paid

State: Contract performance in progress
No records to display.