Veřejná zakázka: PedF – Nákup spotřebního materiálu pro kancelářské stroje a servis kancelářských strojů na roky 2019/2020

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 2193
Systémové číslo: P19V00000146
Evidenční číslo zadavatele: PEDF/ VZ/02/2019
Datum zahájení: 05.02.2019
Nabídku podat do: 19.02.2019 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: PedF – Nákup spotřebního materiálu pro kancelářské stroje a servis kancelářských strojů na roky 2019/2020
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky
  • Zakázka je dělena na části (v rámci jednoho zadávacího řízení)

Stručný popis předmětu:
VZMR je dělena na části, část „A“ a část „B“, dle charakteru pořizovaného spotřebního materiálu a požadavku na servis, takto: část „A“ – spotřební materiál pro kancelářské stroje a část „B“ – servis kancelářských strojů.
Předmětem veřejné zakázky je pořízení spotřebního materiálu pro kancelářské stroje. Požadovaný materiál bude dodáván postupně na základě uzavřené rámcové smlouvy s jedním dodavatelem. Dodavatel může využít k plnění části předmětu smlouvy subdodavatele.
Předmětem veřejné zakázky je sjednání rámcové smlouvy o dílo, kterým bude poskytování servisu kancelářských strojů a tiskových zařízení ve vlastnictví zadavatele. Jednotlivé servisní úkony budou objednány zadavatelem podle potřeby a dodavatelem budou poskytovány podle konkrétních smluvních podmínek.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: otevřená výzva pro VZMR I., II. a III. kategorie
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 2 000 000 Kč bez DPH

Zadavatel

  • Úřední název: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta
  • IČO: 00216208
  • Poštovní adresa:
    Magdalény Rettigové 47/4
    116 39 Praha
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-019067

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cuni.cz)

Kontakt

Části veřejné zakázky

Zadávací dokumentace

Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).

Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.

Zadávací dokumentace - soubory ke stažení

Název Popis Jméno souboru Velikost
Výzva k podání nabídky Dokument PDF Výzva k podáni nabídky_Nákup spotřebního materiálu pro kancelářské stroje a servis kancelářských strojů 2019,2020.pdf 819.48 KB
Krycí list "A" Dokument MS Word Příloha č. 1_Krycí list_Nkup spotřebního materiálu pro kancelářské stroje a servis kancelářských strojů 2019,2020_Část A.docx 22.51 KB
Krycí list "B" Dokument MS Word Příloha č. 1_Krycí list_Nkup spotřebního materiálu pro kancelářské stroje a servis kancelářských strojů 2019,2020_Část B.docx 22.43 KB
Čestné prohlášení "A" Dokument MS Word Příloha č. 2 - Čestnéprohlášení_Nákup spotřebního materiálu pro kancelářské stroje a servis kancelářských strojů 2019,2020_Část A.docx 22.03 KB
Čestné prohlášení "B" Dokument MS Word Příloha č. 2 - Čestnéprohlášení_Nákup spotřebního materiálu pro kancelářské stroje a servis kancelářských strojů 2019,2020_Část B.docx 22.21 KB
Rámcová kupní smlouva "A" Dokument MS Word Příloha č. 3_Rámcová kupní smlouva_Nákup spotřebního materiálu pro kancelářské stroje a servis kancelářských strojů 2019,2020_část A.docx 41.83 KB
Rámcová kupní smlouva "A" v pdf Dokument PDF Příloha č. 3_Rámcová kupní smlouva_Nákup spotřebního materiálu pro kancelářské stroje a servis kancelářských strojů 2019,2020_část A.pdf 426.53 KB
Rámcová smlouva o dílo "B" Dokument MS Word Příloha č. 3_Rámcová smlouva o dílo_Nákup spotřebního materiálu pro kancelářské stroje a servis kancelářských strojů 2019,2020_část B.docx 45.91 KB
Rámcová smlouva o dílo "B" v pdf. Dokument PDF Příloha č. 3_Rámcová smlouva o dílo_Nákup spotřebního materiálu pro kancelářské stroje a servis kancelářských strojů 2019,2020_část B.pdf 416.33 KB
Technická specifikace parametrů část "A" Dokument MS Excel Příloha č. 4_Technická specifikace parametrů_Nákup spotřebního materiálu pro kancelářské stroje a servis kancelářských strojů 2019,2020_Část A_.xlsx 20.75 KB
Technická specifikace parametrů část "B" Dokument MS Excel Příloha č. 4_Technická specifikace parametrů_Nákup spotřebního materiálu pro kancelářské stroje a servis kancelářských strojů 2019,2020_Část B_Servis.xlsx 12.20 KB
Hodnotící kritéria část "A" Dokument PDF Příloha č. 5_Hodnotící kritéria_Nákup spotřebního materiálu pro kancelářské stroje a servis kancelářských strojů 2019,2020_Část A_.pdf 69.74 KB
podrobný popis vyplnění tabulky část "A" Dokument PDF Příloha č. 6_Podrobný popis na vyplnění tabulky_Nákup spotřebního materiálu pro kancelářské stroje a servis kancelářských strojů 20192020_Část A_.pdf 510.65 KB

Zadávací dokumentace - výzva

Datum Druh zprávy Odesílatel Předmět o.
05.02.2019 13:52 výzva Anna Rážová Výzva    

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.

Veřejné dokumenty

Formuláře

Žádné formuláře k zobrazení.

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
URL této VZ v E-ZAK https://zakazky.cuni.cz/vz00002193