Public contract: UniMeC - II. etapa - TDS a koordinátor BOZP 2

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded
Contract was awarded.
DBID: 2247
System number: P19V00000200
Contracting authority registration number: UKLFP/118742/2019
Under the Act: no. 134/2016 Coll.
Date of commence: 08.03.2019
Tender submit to: 01.04.2019 09:00

Title, type and description of public contract

  • Title: UniMeC - II. etapa - TDS a koordinátor BOZP 2
  • Type of public contract: Services

Brief subject description:
Předmětem této veřejné zakázky je výkon všech nezbytných a obvyklých inženýrských a jiných činností (technický dozor stavebníka a koordinátora BOZP) pro objednatele, který zahrnuje zejména (nikoli však výlučně) výkon dozoru ve smyslu § 152 odst. 4 zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), v platném znění, nad prováděním staveb a dále výkon koordinátora bezpečnosti a ochrany zdraví při práci dle zákona č. 309/2006 Sb., o zajištění dalších podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a souvisejících předpisů, v platném znění, pro stavební akce realizované objednatelem provedené podle realizační dokumentace stavby s názvem „UniMeC - II. etapa“.

Procedure type, estimated value

  • Procedure type: simplified below-the-threshold procedure
  • Public contract regime: below-the-threshold
  • Estimated value: 5 600 000 Kč without VAT

Contracting authority

  • Official name: Univerzita Karlova, Lékařská fakulta v Plzni
  • CRN: 00216208
  • Postal address:
    alej Svobody 1655/76
    32300 Plzeň
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 635824

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cuni.cz)

Contact

Subject items

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Výzva k podání nabídky ve zjednodušeném podlimitním řízení Výzva k podání nabídky ve zjednodušeném podlimitním řízení ze dne 8.3.2019 Dokument PDF Vyzva_k_podani_nabidek.pdf 871.50 KiB
Zadávací dokumentace Zadávací dokumentace ze dne 8.3.2019 Dokument PDF Zadavaci_dokumentace_(ZD).pdf 957.10 KiB
Příloha č. 1 zadávací dokumentace Příloha č. 1 zadávací dokumentace ze dne 8.3.2019 - smlouva o zajištění činnosti Dokument MS Word Priloha_1_ZD_smlouva.docx 91.47 KiB
Příloha č. 2 zadávací dokumentace Příloha č. 2 zadávací dokumentace ze dne 8.3.2019 - Podrobnosti předmětu díla (technické podmínky) - část 1. Dokument PDF Priloha_2_ZD_podminky_text.pdf 447.35 KiB
Příloha č. 2 zadávací dokumentace Příloha č. 2 zadávací dokumentace ze dne 8.3.2019 - Podrobnosti předmětu díla (technické podmínky) - část 2. Dokument PDF Priloha_2_ZD_podminky_TZ.pdf 1.78 MiB
Příloha č. 2 zadávací dokumentace Příloha č. 2 zadávací dokumentace ze dne 8.3.2019 - Podrobnosti předmětu díla (technické podmínky) - část 3. Dokument PDF Priloha_2_ZD_podminky_STZ.pdf 2.43 MiB
Příloha č. 2 zadávací dokumentace Příloha č. 2 zadávací dokumentace ze dne 8.3.2019 - Podrobnosti předmětu díla (technické podmínky) - část 4. Dokument PDF Priloha_2_ZD_podminky_situace. pdf 3.57 MiB
Příloha č. 3 zadávací dokumentace Příloha č. 3 zadávací dokumentace ze dne 8.3.2019 - vzor čestného prohlášení Dokument MS Word Priloha_3_ZD_cestne_prohlaseni .docx 44.37 KiB
Příloha č. 4 zadávací dokumentace Příloha č. 4 zadávací dokumentace ze dne 8.3.2019 - krycí list nabídky Dokument MS Word Priloha_4_ZD_kryci_list.docx 62.98 KiB
Příloha č. 5 zadávací dokumentace Příloha č. 5 zadávací dokumentace ze dne 8.3.2019 - vzor čestného prohlášení podle čl. 20 zadávací dokumentace Dokument MS Word Priloha_5_ZD_cestne_prohlaseni .docx 61.85 KiB

Explanation, completion, changes of procurement documents

Public documents

Forms

URL addresses

Contract performance