Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky jsou postupné dodávky (včetně dopravy do míst plnění) kancelářských potřeb dle konkrétních požadavků zadavatele v průběhu platnosti a účinnosti rámcové smlouvy uzavřené na základě výsledku zadávacího řízení na tuto veřejnou zakázku.
Postup při realizaci předmětu plnění a povinnosti dodavatele:
1) Dodavatel je povinen provozovat e-shop a v rámci předmětu plnění veřejné zakázky zavést samostatný profil klienta – zadavatele na webovém portálu tohoto e-shopu, kde bude výhradně sortiment zboží za dílčí kupní ceny, které budou uvedeny Spotřebním koši, který tvoří Přílohu č. 1 Rámcové kupní smlouvy. Zadavatel (kupující) vytvoří v rámci profilu klienta výzvu (objednávku) a odešle ji elektronicky prostřednictvím e-shopu dodavateli. Kupující potvrdí výzvu (objednávku) do 5 minut od zaslání výzvy (objednávky) prostřednictvím e-shopu dodavatele na e-mail kontaktní osoby uvedené v objednávce.
2) Dodat zadavateli zboží nové, nepoužité.
3) Dodržet dodací lhůtu, která nepřekročí 5 pracovních dnů ode dne přijetí výzvy (objednávky) zadavatele, nedohodnou-li se zadavatel a dodavatel v jednotlivých případech písemně jinak.
4) Zajistit, aby dodané zboží včetně jeho balení, konzervace a ochrany pro přepravu splňovalo požadavky příslušných platných norem ČSN,
5) Zajistit, aby zadavatel (kupující) měl zaveden samostatný profil klienta, kde bude pouze sortiment za vysoutěžené ceny a export nákupního košíku do formátu „xls nebo pdf“
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cuni.cz)
Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).
Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.
Název | Popis | Jméno souboru | Velikost |
---|---|---|---|
zadávací dokumentace | ZD_final.pdf | 310.31 KiB | |
Příloha č. 2 Rámcová smlouva | Rámcová smlouva_vzor_final.docx | 49.62 KiB | |
Příloha č. 1 _Spotřební koš | Příloha č. 1 - Specifikace spotřebního koše _final.xlsx | 25.02 KiB | |
dodatečné informace č. 1 | Dodatečné informace č. 1.pdf | 156.22 KiB | |
Příloha č. 1_Spotřební koš_opraveno_dodatečné informace č. 1 | Příloha č. 1 - Specifikace spotřebního koše_oprava – kopie_dodatečné informace č. 1.xlsx | 25.02 KiB | |
dodatečné informace č. 2 | Dodatečné informace č. 2.pdf | 142.38 KiB | |
dodatečné informace č. 3 | Dodatečné informace č. 3.pdf | 135.60 KiB | |
písemná zpráva | Pisemna_zprava_zadavatele-2023 -02_sgn.pdf | 252.00 KiB |
Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.
Název formuláře | Typ | Stav | Uveřejněno v E-ZAK | Uveřejněno ve VVZ |
---|---|---|---|---|
Opravný interní formulář k veřejné zakázce | E01 | uveřejněný | 08.12.2022 | --- |
Název URL odkazu | URL adresa |
---|---|
URL této VZ v E-ZAK | https://zakazky.cuni.cz/vz00006669 |
Datum uzavření smlouvy: 17.02.2023
Název | IČO | Země sídla/podnikání/bydliště | Smluvní cena v Kč bez DPH |
Smluvní cena v Kč vč. DPH |
---|---|---|---|---|
MEFISTO s.r.o. | 49357948 | Česká republika | neuvedeno | neuvedeno |
Rok plnění smlouvy | Cena v Kč bez DPH | Cena v Kč vč. DPH |
---|---|---|
2022 | 27 995,86 | 33 874,99 |