Název: RUK – OVV – Marketingová strategie Univerzity Karlovy 2026–2030
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem této veřejné zakázky je vytvoření marketingové strategie Univerzity Karlovy pro období 2026–2030. Hledáme strategického partnera, který nám pomůže přiblížit univerzitu jako celek všem relevantním cílovým skupinám při zachování jejích klíčových hodnot.
Postup zadání, předpokládaná hodnota
Postup:
otevřená výzva pro VZMR I., II. a III. kategorie
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Předpokládaná hodnota:
550 000 Kč bez DPH
Místo plnění
Hlavní město Praha
Zadavatel
Úřední název: Univerzita Karlova, Rektorát
IČO: 00216208
Poštovní adresa: Ovocný trh 560/5
116 36 Praha 1
Id profilu zadavatele ve VVZ: 630019
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cuni.cz)