Public contract: ÚJOP - Nákup drogistických, úklidových a hygienických potřeb 2019/2020

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded
Contract was awarded.
DBID: 2906
System number: P19V00000852
Contracting authority registration number: 25/2019
Date of commence: 01.10.2019
Tender submit to: 15.10.2019 08:00

Title, type and description of public contract

  • Title: ÚJOP - Nákup drogistických, úklidových a hygienických potřeb 2019/2020
  • Type of public contract: Supplies
  • Contract is divided into lots (within one procurement procedure)

Brief subject description:
Předmětem plnění je dodání drogistických, úklidových a hygienických potřeb v roce 2019/2020.
Zakázka je rozdělena na 3 části:
Část č.1 – Poděbrady
Část č.2 – Mariánské Lázně
Část č.1 – Praha

Procedure type, estimated value

  • Procedure: otevřená výzva pro VZMR I., II. a III. kategorie
  • Public contract regime: small-scale public contract
  • Estimated value: n/a

Contracting authority

  • Official name: Univerzita Karlova, Ústav jazykové a odborné přípravy
  • CRN: 00216208
  • Postal address:
    Vratislavova 29/10
    128 00  Praha 2
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 631574

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cuni.cz)

Contact

Lots of public contract

Procurement documents

Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).

Procurement documents are provided electronically with direct access.

Procurement documents - files download

Title Description File name Size
Výzva k podání nabídky Výzva k podání nabídky Dokument PDF Výzva.pdf 270.31 KB
Čestné prohlášení Čestné prohlášení Dokument MS Word Příloha č.1_Čestné prohlášení.doc 76.00 KB
Příloha č.2_seznam zboží_část 1.Poděbrady Příloha č.2_seznam zboží_část 1.Poděbrady Dokument MS Excel Příloha č.2_seznam zboží_část č.1_Poděbrady.xlsx 46.68 KB
Příloha č.2_seznam zboží_část 2.ML Příloha č.2_seznam zboží_část 2.ML Dokument MS Excel Příloha č. 2_seznam zboží _ část č.2_Mariánské Lázně.xlsx 45.34 KB
Příloha č.2_seznam zboží_část 3.Praha Příloha č.2_seznam zboží_část 3.Praha Dokument MS Excel Příloha č.2_seznam zboží_část č.3_Praha.xlsx 44.48 KB
Příloha č.3_Návrh smlouvy_Poděbrady Příloha č.3_Návrh smlouvy_Poděbrady Dokument MS Word Příloha č.3_Rámcová smlouva_ část1. Poděbrady.doc 116.50 KB
Příloha č.3_Návrh smlouvy_ML Příloha č.3_Návrh smlouvy_ML Dokument MS Word Příloha č.3_Rámcová smlouva_ část 2. Mariánské Lázně.doc 119.50 KB
Příloha č.3_Návrh smlouvy_Praha Příloha č.3_Návrh smlouvy_Praha Dokument MS Word Příloha č.3_Rámcová smlouva_ část 3. Praha.doc 119.50 KB
Příloha č.4_cenová nabídka_část 1. Poděbrady Příloha č.4_cenová nabídka_část 1. Poděbrady Dokument MS Excel Příloha č.4_cenová nabídka_část č.1_Poděbrady.xlsx 48.10 KB
Příloha č.4_cenová nabídka_část 2. ML Příloha č.4_cenová nabídka_část 2. ML Dokument MS Excel Příloha č. 4_cenová nabídka _ část č.2_Mariánské Lázně.xlsx 48.00 KB
Příloha č.4_cenová nabídka_část 3. Praha Příloha č.4_cenová nabídka_část 3. Praha Dokument MS Excel Příloha č.4_cenová nabídka_část č.3_Praha.xlsx 45.81 KB
Příloha č.5 Krycí list Příloha č.5 Krycí list Dokument MS Word Příloha č.5_Krycí list.docx 16.62 KB
Příloha č.6_Kontakty Příloha č.6_Kontakty Dokument MS Excel Příloha č.6_Kontakty středisek.xlsx 13.64 KB

Procurement documents - invitation

Date Message type Sender Subject r.
01.10.2019 14:08 invitation Radka Hrušková Invitation    

Explanation, completion, changes of procurement documents

Public documents

Forms

No records to display.

URL addresses