Veřejná zakázka: LF HK – Pravidelné prohlídky a servis vzduchotechniky a chlazení budovy VaVC UK v letech 2022 - 2025

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 5454
Systémové číslo: P21V00000991
Evidenční číslo zadavatele: LFHK-17-2021
Spisová značka: UKLFHK/495481/2021
Datum zahájení: 20.12.2021
Nabídku podat do: 17.01.2022 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: LF HK – Pravidelné prohlídky a servis vzduchotechniky a chlazení budovy VaVC UK v letech 2022 - 2025
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky je poskytování pravidelných prohlídek a pravidelných servisních prací na zařízeních vzduchotechniky a chlazení budovy Výukového a výzkumného centra Univerzity Karlovy v období 2/2022 – 12/2025 včetně dodávky a montáže souvisejícího materiálu, poskytování technické podpory provozu, záruky za jakost, dopravy a dalších souvisejících plnění a dále podle ostatních podmínek dokumentace výběrového řízení.
Předmětem veřejné zakázky je i závazek provést opravu zařízení mimo termín pravidelných prohlídek a servisních prací. Pro případ závažné poruchy, havárie či neodkladného zásahu je požadována nepřetržitá pohotovostní servisní služba.
Podrobný soupis udržovaného zařízení je uveden v Dokumentaci skutečného provedení – Výkaz výměr – VZT.Vzduchotechnika (Příloha č. 8 – dokumentace výběrového řízení) a Technická zpráva – CH.Chlazení (Příloha č. 9 – dokumentace výběrového řízení).
Předmět plnění veřejné zakázky je blíže specifikován v technických, obchodních, platebních a jiných smluvních podmínkách veřejné zakázky (Příloha č. 4a dokumentace výběrového řízení) a ve specifikaci předmětu plnění veřejné zakázky - Soupisu prohlídek, prací a materiálu; Předloha pro zpracování ceny plnění (Příloha č. 5 dokumentace výběrového řízení), Soupisu kapsových filtrů (Příloha č. 6 dokumentace výběrového řízení) a Časovém harmonogramu pravidelných prohlídek, servisních prací a dodávek spotřebního materiálu (Příloha č. 7 dokumentace výběrového řízení).

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: uzavřená výzva pro VZMR I., II. a III. kategorie s uveřejněním smlouvy
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 1 152 388 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Hradec Králové

Zadavatel

  • Úřední název: Univerzita Karlova, Lékařská fakulta v Hradci Králové
  • IČO: 00216208
  • Poštovní adresa:
    Šimkova 870
    500 03  Hradec Králové
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: Z2017-008938

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cuni.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky