Public contract: LF HK – Pravidelné prohlídky a servis vzduchotechniky a chlazení budovy VaVC UK v letech 2022 - 2025

Information on public contract

procurement procedure phase Awarded
Contract was awarded.
DBID: 5454
System number: P21V00000991
Contracting authority registration number: LFHK-17-2021
File number: UKLFHK/495481/2021
Date of commence: 20.12.2021
Tender submit to: 17.01.2022 10:00

Title, type and description of public contract

  • Title: LF HK – Pravidelné prohlídky a servis vzduchotechniky a chlazení budovy VaVC UK v letech 2022 - 2025
  • Type of public contract: Services

Brief subject description:
Předmětem plnění veřejné zakázky je poskytování pravidelných prohlídek a pravidelných servisních prací na zařízeních vzduchotechniky a chlazení budovy Výukového a výzkumného centra Univerzity Karlovy v období 2/2022 – 12/2025 včetně dodávky a montáže souvisejícího materiálu, poskytování technické podpory provozu, záruky za jakost, dopravy a dalších souvisejících plnění a dále podle ostatních podmínek dokumentace výběrového řízení.
Předmětem veřejné zakázky je i závazek provést opravu zařízení mimo termín pravidelných prohlídek a servisních prací. Pro případ závažné poruchy, havárie či neodkladného zásahu je požadována nepřetržitá pohotovostní servisní služba.
Podrobný soupis udržovaného zařízení je uveden v Dokumentaci skutečného provedení – Výkaz výměr – VZT.Vzduchotechnika (Příloha č. 8 – dokumentace výběrového řízení) a Technická zpráva – CH.Chlazení (Příloha č. 9 – dokumentace výběrového řízení).
Předmět plnění veřejné zakázky je blíže specifikován v technických, obchodních, platebních a jiných smluvních podmínkách veřejné zakázky (Příloha č. 4a dokumentace výběrového řízení) a ve specifikaci předmětu plnění veřejné zakázky - Soupisu prohlídek, prací a materiálu; Předloha pro zpracování ceny plnění (Příloha č. 5 dokumentace výběrového řízení), Soupisu kapsových filtrů (Příloha č. 6 dokumentace výběrového řízení) a Časovém harmonogramu pravidelných prohlídek, servisních prací a dodávek spotřebního materiálu (Příloha č. 7 dokumentace výběrového řízení).

Procedure type, estimated value

  • Procedure: uzavřená výzva pro VZMR I., II. a III. kategorie s uveřejněním smlouvy
  • Public contract regime: small-scale public contract
  • Estimated value: 1 152 388 Kč without VAT

Place of performance

  • Hradec Králové

Contracting authority

  • Official name: Univerzita Karlova, Lékařská fakulta v Hradci Králové
  • CRN: 00216208
  • Postal address:
    Šimkova 870
    500 03  Hradec Králové
  • Contracting authority profile identification in VVZ: Z2017-008938

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.cuni.cz)

Contact

Subject items

Procurement documents

Explanation, completion, changes of procurement documents

Public documents

 
No records to display.

Forms

No records to display.

URL addresses

Contract performance

List of tenderers

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Excluded
INT Servis s.r.o. 05083303 Czech Republic No
KASTT, spol. s r.o. 13583948 Czech Republic No

Selected contractor


Date of contract conclusion: 14.02.2022

Name CRN Country of headquarters/place of business/habitation Contractual price
in CZK without VAT
Contractual price
in CZK with VAT
INT Servis s.r.o. 05083303 Czech Republic 1 008 852,00 1 220 710,92

Value finally paid

State: Contract performance in progress
Contract performance year Price in CZK without VAT Price in CZK with VAT
2022 187 420,00 215 528,50
2023 201 940,00 244 347,40