Public contract: RUK – Kancelář rektorky – Poskytování záznamových služeb pro Univerzitu Karlovu – VIDEO

Information on public contract

procurement procedure phase Receipt of tenders
Contractors can submit tenders (all or invited participants only according to the procurement procedure)
DBID: 10369
System number: P25V00000732
File number: UKRUK/350793/2025
Date of commence: 16.06.2025
Tender submit to: 30.07.2025 10:00

Title, type and description of public contract

  • Title: RUK – Kancelář rektorky – Poskytování záznamových služeb pro Univerzitu Karlovu – VIDEO
  • Type of public contract: Services

Brief subject description:
Předmětem plnění této koncese je pořizování zvukově-obrazového záznamu při slavnostních ceremoniích pořádaných zadavatelem a poskytování záznamu třetím osobám. Případné riziko ztráty je na straně dodavatele.
Záznamové služby budou spočívat v pořizování zvukově-obrazového záznamu při imatrikulacích studentů a promocích absolventů; v požadované kvalitě a s možností stažení z webového rozhraní.

Délka a rozsah záznamu:
1) z každé promoce2 různě dlouhé personalizované video sestřihy:
- delší v rozsahu přibližně 20-30 min., který bude obsahovat sestřih nástupu a odchodu akademických pracovníků a absolventů, celé projevy řečníků a individuální záznam slibu a přebírání diplomu pouze absolventa, který záznam objednává
- krátké video v délce 3-5 min., které bude obsahovat ilustrační záběry jednotlivých částí a celý slib a přebírání diplomu pouze absolventa, který záznam objednává.

2) z každé imatrikulace 2 různě dlouhé personalizované video sestřihy:
- delší v rozsahu přibližně 15-20 min., který bude obsahovat sestřih nástupu akademických pracovníků, celé projevy a individuální záznam slibu pouze studenta, který záznam objednává
- krátké video v délce 2-3 min., které bude obsahovat ilustrační záběry jednotlivých částí a celý slib pouze studenta, který záznam objednává

3) Skupina studentů/absolventů může objednat a předem uhradit kompletní záznam celého ceremoniálu bez zásadního střihu, který poté dostanou k dispozici všichni členové skupiny, která záznam hradí

Procedure type, estimated value

  • Procedure: otevřená výzva pro VZMR I., II. a III. kategorie
  • Public contract regime: small-scale public contract
  • Estimated value: 5 944 000 Kč without VAT

Place of performance

  • Praha

Contracting authority

  • Official name: Univerzita Karlova, Rektorát
  • CRN: 00216208
  • Postal address:
    Ovocný trh 560/5
    116 36 Praha 1
  • Contracting authority profile identification in VVZ: 630019

Contact address

Tenders or requests to participate submit to:
Ovocný trh 560/5
116 36 Praha 1

Subject items (CPV)

Procurement documents

Explanation, completion, changes of procurement documents

Other messages for the contract

Public documents

Forms

URL addresses