Veřejná zakázka: RUK – Kancelář rektorky – Poskytování záznamových služeb pro Univerzitu Karlovu – VIDEO

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Příjem nabídek
Dodavatelé mohou podávat nabídky (dle druhu zadávacího řízení všichni, nebo pouze vyzvaní).
DBID: 10369
Systémové číslo: P25V00000732
Spisová značka: UKRUK/350793/2025
Datum zahájení: 16.06.2025
Nabídku podat do: 30.07.2025 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: RUK – Kancelář rektorky – Poskytování záznamových služeb pro Univerzitu Karlovu – VIDEO
  • Druh veřejné zakázky: Služby

Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění této koncese je pořizování zvukově-obrazového záznamu při slavnostních ceremoniích pořádaných zadavatelem a poskytování záznamu třetím osobám. Případné riziko ztráty je na straně dodavatele.
Záznamové služby budou spočívat v pořizování zvukově-obrazového záznamu při imatrikulacích studentů a promocích absolventů; v požadované kvalitě a s možností stažení z webového rozhraní.

Délka a rozsah záznamu:
1) z každé promoce2 různě dlouhé personalizované video sestřihy:
- delší v rozsahu přibližně 20-30 min., který bude obsahovat sestřih nástupu a odchodu akademických pracovníků a absolventů, celé projevy řečníků a individuální záznam slibu a přebírání diplomu pouze absolventa, který záznam objednává
- krátké video v délce 3-5 min., které bude obsahovat ilustrační záběry jednotlivých částí a celý slib a přebírání diplomu pouze absolventa, který záznam objednává.

2) z každé imatrikulace 2 různě dlouhé personalizované video sestřihy:
- delší v rozsahu přibližně 15-20 min., který bude obsahovat sestřih nástupu akademických pracovníků, celé projevy a individuální záznam slibu pouze studenta, který záznam objednává
- krátké video v délce 2-3 min., které bude obsahovat ilustrační záběry jednotlivých částí a celý slib pouze studenta, který záznam objednává

3) Skupina studentů/absolventů může objednat a předem uhradit kompletní záznam celého ceremoniálu bez zásadního střihu, který poté dostanou k dispozici všichni členové skupiny, která záznam hradí

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: otevřená výzva pro VZMR I., II. a III. kategorie
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: 5 944 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Praha

Zadavatel

  • Úřední název: Univerzita Karlova, Rektorát
  • IČO: 00216208
  • Poštovní adresa:
    Ovocný trh 560/5
    116 36 Praha 1
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 630019

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Ovocný trh 560/5
116 36 Praha 1

Položky předmětu (CPV)

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Ostatní zprávy k zakázce

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy